Reporter Ons kerkblad

Sinds zo’n anderhalf jaar staan er regelmatig interviews met gemeenteleden over verscheidene onderwerpen in Ons kerkblad. Uit reacties blijkt dat deze rubriek zeer gewaardeerd wordt. Onze reporter Andrea Jobse heeft aangegeven te stoppen, dus de redactie is dringend op zoek naar iemand die deze taak wil overnemen. Hebt u (of jij!) interesse om eens per maand de diepte over een bepaald onderwerp in te gaan met één of meerdere gemeenteleden? Wilt u graag het naadje van de kous weten en weet u dit dan ook nog te vertalen naar een goed leesbaar verhaal voorzien van goede afbeeldingen/foto’s? Dan zijn we op zoek naar u (of jou!). Neem contact op voor aanmelden of meer informatie met één van de redactieleden van Ons kerkblad, Qing-Ying Hoeffnagel of Ellen van Vliet, kerkblad.bethlehemkerkdenhaag apenstaartje gmail.com.