Hervormingsavond in Gouda

Vorig jaar is in Gouda een nieuw initiatief gestart voor de herdenking van Hervormingsdag. In de prachtige Sint Janskerk aan de markt in Gouda werd een drukbezochte Hervormingsavond Groene Hart gehouden. Verschillende gemeenteleden van de Bethlehemkerk waren daar ook aanwezig. Daarom hier alvast de mededeling dat er dit jaar, op donderdag 31 oktober, weer zo’n avond komt. Er zijn twee bekende en interessante sprekers: voormalig SGP-Kamerlid Kees van der Staaij en de bekende rooms-katholieke priester Antoine Bodar. Het Ars Musica Orkest en Concertkoor brengt de cantate Ein feste Burg ist unser Gott ten gehore en er is samenzang. De avond begint om 20.00 uur, de toegang is gratis en vooraf aanmelden wordt op prijs gesteld. Voor meer informatie: www.hervormingsavondgroenehart.nl.